حکیم مومن خان مومنؔ
ہوں تو عاشق مگر اطلاق یہ ہے بے ادبی میں غلام اور وہ صاحب ہے، میں اُمت وہ نبی
یا نبی یک نگہِ لطف بہ اُمّی و اَبی مرحبا سیدِ مکّی مدنی العربی
دل و جاں باد فدایت چہ عجب خوش لقبی مظہرِ نور خدا شکل ہے محسودِ صنم
محو تیرے ملک و حور پری و آد کیا ہی عالم ہے کہ تصویر ہی کا سا عا
منِ بیدل بہ جمالِ تو عجب حیرانم اﷲ اﷲ جمال ست بدین بوالعجبی
دشتِ عالم میں سراسیمہ گزری اوقات آج تک منزل مقصود نہ پائی، ہیہات!
مدد اے خضرِ کرامت کہ نہیں پائے ثبات ماہمہ تشنہ لبانیم و توئی آب حیات
لطف فرما کہ ز حد می گزرد تشنہ لبی خود کہا ابن ذبیحین تو ظاہر میں کہا
جوہر پاک کی خوبی ہے فرشتوں سے سوا سر سے لے پاؤں تلک نورِ خدا نامِ خدا
نسبتے نیست بذاتِ تو بنی آدم را برتر از عالم و آدم تو چہ عالی نسبی
صاحبِ خانہ سے ہوتا ہے مکاں کا اکرام وہی جنت ہے جہاں میں ہو جہاں تیرا مقام
آبِ ہر چشمہ کرے کوثر و تسنیم کا کام نخلِ بستانِ مدینہ ز تو سرسبز مدام
زاں شدہ شہرۂ آفاق بشیریں رطبی ہوئی انجیل کہاں ناسخ تورات و زبور
تیری خاطر سے خدا نے یہ نکالا دستور ہے رعایت تری ہر بات کی کتنی منظور
ذات پاک تو درین ملک عرب کردہ ظہور زاں سبب آمدہ قرآن بزبان عربی
کر سکے پایۂ عالی کو ترے کون ادراک تیرے درجہ کو نہ عیّوق ہی پہنچے نہ سماک
گرچہ کافی تھی فضیلت کو حدیثِ لولاک شبِ معراج عروج تو گذشت از افلاک
بہ مقامے کہ رسیدی نہ رسد ہیچ نبی جوش میں شوق کے کچھ یاد رہی مدح نہ ذم
یہ نہ سمجھے کہ یہ کیا جائے ہے اور کیا ہیں ہم خود ستائی ہے زبس رسمِ فصیحانِ عجم
نسبتِ خود بہ سگت کردم و بس منفعلم زاں کہ نسبت بسگِ کوئے تو شد بے ادبی
مومنِ زار کی صحت کا نہ تھا کچھ اسلوب
نہ دوا اور نہ پرہیز، مرض حرص ذنوب یہ ترا لطف ہے اعجاز مسیحا سے بھی خوب
یا طبیب الفقرا انت شفاء ٌ لقلوب زاں سبب آمدہ قدسی پئے درماں طلبی